Concept information
لا يوجد مصطلح لهذا المفهوم في هذه اللغة.
المصطلح المفضل
Belang strategie of belemmering bij het bereiken van een doel (nl)
مفاهيم أضيق
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging marktaandeel (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging omzet (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging winstmarges (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verlaging kosten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Introductie van nieuwe of sterk verbeterde goederen of diensten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Ontwikkelen van nieuwe markten binnen Europa (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Ontwikkelen van nieuwe markten buiten Europa (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Strategische verbintenissen aangaan met andere bedrijven of instellingen (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Vergroten van de flexibiliteit en klantgerichtheid van uw organisatie (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Verlagen van interne operationele kosten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Verlagen van kosten van aangeschafte goederen of diensten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Versterken van de marketing van goederen of diensten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan financiële middelen (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan gekwalificeerd personeel (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan vraag (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Hoge kosten voor het toetreden tot nieuwe markten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Hoge kosten voor voldoen overheidsregels of wettelijke verplichtingen (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Innovaties door concurrenten (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Markt gedomineerd door gevestigde ondernemingen (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Sterke concurrentie op het gebied van productkwaliteit of naamsbekendheid (nl)
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Sterke prijs concurrentie (nl)
بلغات أخرى
URI
https://portal.odissei-data.nl/data/cbs/variableThesaurus/v0b01e41080331ce1
{{label}}
{{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
{{#if prefLabel }}
{{/if}}
{{/each}}
{{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
{{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
{{#if vocabName }}
{{ vocabName }}
{{/if}}