Concept information
اصطلاح مرجح
Belang strategie of belemmering bij het bereiken van een doel
تعریف
- Het belang van een bedrijf bij een specifiek gevolgde strategie voor het bereiken van een doel of het belang van een specifieke belemmering die een bedrijf hierbij ondervindt.
مفهومهای اخص
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging marktaandeel
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging omzet
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging winstmarges
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verlaging kosten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Introductie van nieuwe of sterk verbeterde goederen of diensten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Ontwikkelen van nieuwe markten binnen Europa
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Ontwikkelen van nieuwe markten buiten Europa
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Strategische verbintenissen aangaan met andere bedrijven of instellingen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Vergroten van de flexibiliteit en klantgerichtheid van uw organisatie
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Verlagen van interne operationele kosten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Verlagen van kosten van aangeschafte goederen of diensten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Versterken van de marketing van goederen of diensten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan financiële middelen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan gekwalificeerd personeel
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan vraag
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Hoge kosten voor het toetreden tot nieuwe markten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Hoge kosten voor voldoen overheidsregels of wettelijke verplichtingen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Innovaties door concurrenten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Markt gedomineerd door gevestigde ondernemingen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Sterke concurrentie op het gebied van productkwaliteit of naamsbekendheid
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Sterke prijs concurrentie
URI
https://portal.odissei-data.nl/data/cbs/variableThesaurus/v0b01e41080331ce1
{{label}}
{{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
{{#if prefLabel }}
{{/if}}
{{/each}}
{{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
{{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
{{#if vocabName }}
{{ vocabName }}
{{/if}}