Concept information
Terme préférentiel
Specifieke innovatie geïntroduceerd?
Définition
- Heeft een bedrijfseenheid een specifieke innovatie geïntroduceerd?
Concepts spécifiques
- Afgebroken of nog niet afgeronde innovatie
- Innovatie: ruime definitie
- Marketinginnovatie
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Gebruik van nieuwe media of technieken voor reclame voor producten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Ingrijpende veranderingen in het esthetisch ontwerp of de verpakking van goederen of diensten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor de positionering van een product in de markt of nieuwe verkoopkanalen.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor prijsbepaling van goederen of diensten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Gebruik van nieuwe media of technieken voor reclame voor producten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Ingrijpende veranderingen in het esthetisch ontwerp of de verpakking van goederen of diensten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor de positionering van een product in de markt of nieuwe verkoopkanalen.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor prijsbepaling van goederen of diensten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Gebruik van nieuwe media of technieken voor reclame voor producten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Ingrijpende veranderingen in het esthetisch ontwerp of de verpakking van goederen of diensten.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor de positionering van een product in de markt of nieuwe verkoopkanalen.
- Marketinginnovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor prijsbepaling van goederen of diensten.
- Niet-Technologische innovatie
- Organisatorische innovatie
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe bedrijfsprocedures
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes om externe relaties met andere bedrijven of instellingen te organiseren
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2010-2012 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor het organiseren van professionele verantwoordelijkheden en het nemen van beslissingen
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe bedrijfsprocedures
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes om externe relaties met andere bedrijven of instellingen te organiseren
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2012-2014 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor het organiseren van professionele verantwoordelijkheden en het nemen van beslissingen
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe bedrijfsprocedures
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes om externe relaties met andere bedrijven of instellingen te organiseren
- Organisatorische innovaties: Heeft uw bedrijf in de periode 2014-2016 de volgende innovaties geïntroduceerd: Nieuwe methodes voor het organiseren van professionele verantwoordelijkheden en het nemen van beslissingen
- Proces innovatie
- Product innovatie
- Technologische innovatie
URI
https://portal.odissei-data.nl/data/cbs/variableThesaurus/v0b01e41080331ce2
{{label}}
{{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
{{#if prefLabel }}
{{/if}}
{{/each}}
{{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
{{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
{{#if vocabName }}
{{ vocabName }}
{{/if}}