Informações sobre o conceito
Termo preferencial
Belang strategie of belemmering bij het bereiken van een doel
Definição
- Het belang van een bedrijf bij een specifiek gevolgde strategie voor het bereiken van een doel of het belang van een specifieke belemmering die een bedrijf hierbij ondervindt.
Conceitos mais restritos
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging marktaandeel
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging omzet
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verhoging winstmarges
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende doelen voor uw bedrijf in de periode 2010-2012: Verlaging kosten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Introductie van nieuwe of sterk verbeterde goederen of diensten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Ontwikkelen van nieuwe markten binnen Europa
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Ontwikkelen van nieuwe markten buiten Europa
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Strategische verbintenissen aangaan met andere bedrijven of instellingen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Vergroten van de flexibiliteit en klantgerichtheid van uw organisatie
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Verlagen van interne operationele kosten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Verlagen van kosten van aangeschafte goederen of diensten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: Hoe belangrijk waren de volgende strategieën voor het bereiken van uw doelen: Versterken van de marketing van goederen of diensten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan financiële middelen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan gekwalificeerd personeel
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Gebrek aan vraag
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Hoge kosten voor het toetreden tot nieuwe markten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Hoge kosten voor voldoen overheidsregels of wettelijke verplichtingen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Innovaties door concurrenten
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Markt gedomineerd door gevestigde ondernemingen
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Sterke concurrentie op het gebied van productkwaliteit of naamsbekendheid
- Strategieën en belemmeringen bij het bereiken van uw doelen: In welke mate vormden de volgende factoren een belemmeringen voor het bereiken van uw doelen in de periode 2010-2012: Sterke prijs concurrentie
URI
https://portal.odissei-data.nl/data/cbs/variableThesaurus/v0b01e41080331ce1
{{label}}
{{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
{{#if prefLabel }}
{{/if}}
{{/each}}
{{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
{{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
{{#if vocabName }}
{{ vocabName }}
{{/if}}